Fettercairn Aged 12 Years Old Highland Single Malt nu 20% korting!

Account:

1. Hoe maak ik een account aan?

U kunt eenvoudig een account aanmaken door bovenaan op de website te klikken op “mijn account” icoon. Vervolgens klikt u op “account aanmaken” en vult u de gevraagde gegevens in.

Heeft u al een account? Dan kunt u direct uw e-mailadres en wachtwoord invullen.

2. Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Ga naar “mijn account” icoon en kies voor “wachtwoord vergeten”. U krijgt dan een e-mail met daarin een link toegestuurd waarmee u een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.

3. Hoe wijzig ik mijn gegevens?

Kies in “mijn account” voor “accountgegevens” en pas uw gegevens aan.

Wilt u een factuur- of verzendadres wijzigen? Dit kan in "mijn account" bij “adressen”.

4. Waar staan de details over mijn bestelling?

Als u inlogt in “mijn account” kunt u aan de linkerkant kiezen voor “bestellingen”. Daar vindt u alle details van uw bestellingen terug. Wij sturen altijd updates via email over uw bestelling.

5. Welke gegevens hebben jullie van mij?

Welke gegevens we van u bewaren en waarvoor we deze gebruiken leest u in ''privacybeleid'' deze vindt u rechts onder op de website.

Bestellen:

1. Wanneer wordt mijn bestelling bevestigd?

Direct na het afrekenen ontvangt u een orderbevestiging per email.

2. Kan ik 1 artikel bestellen?

Ja, dit is mogelijk. Dit zal in een kleine verzendoos worden opgestuurd.

3. Mag ik flessen en blikjes combineren?

Ja dit is mogelijk, wij zullen zorgen dat alle artikelen netjes worden verpakt.

4. Tot hoe laat mag ik bestellen?

U kunt 24 uur, 7 dagen in de week bestellen, houdt er rekening mee dat op werkdagen voor 16:00 uw bestelling nog diezelfde dag wordt verzonden.

5. Kortingscode?

Simonsdrank.nl heeft naast gewone aanbiedingen ook acties met kortingscodes, deze zijn via social media kanalen beschikbaar of via de nieuwsbrief.

Mochten wij offline adverteren via drukwerk is het ook mogelijk om een kortingscode te krijgen, let wel op dat alle kortingscodes tijdelijk zijn.

Betaling:

1. Welke betalingsmogelijkheden zijn er?

U kunt op verschillende manieren uw bestelling betalen met onze betaalmethoden, namelijk via: iDeal, Creditcard, Paypal en Apple Pay. In onze fysieke winkel kunt u gemakkelijk per pin of contant betalen.

2. Kan ik achteraf betalen?

Nee, dit is helaas niet mogelijk.

3. Waar vind ik mijn factuur?

U kunt uw factuur terugvinden via onze website, bij “mijn account” daarna de optie “bestellingen". Elke bestelling kunt u hier inzien en bekijken.

Na een bestelling ontvangt u automatisch een factuur via de e-mail.

4. Wanneer ontvang ik een factuur?

Nadat u de bestelling heeft afgerond krijgt u hier automatisch bericht van via de e-mail.
Bij deze bevestiging wordt ook de factuur meegestuurd. U kunt de factuur ook terugvinden in de dashboard van deze website.

5. Wanneer word ik terugbetaald na retourneren?

Wanneer we de bestelling retour hebben ontvangen en hebben verwerkt, zal binnen enkele werkdagen het aankoopbedrag worden terugbetaald. U krijgt een bericht zodra we uw retour hebben ontvangen.

Verzending:

1. Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

We versturen uw bestelling zo snel mogelijk. In de meeste gevallen is dat nog dezelfde werkdag. Wanneer het product op voorraad is en u besteld vóór 16:00 uur, dan kunt u er in de meeste gevallen op rekenen dat de bestelling er de volgende dag is.

Indien er een artikel niet op voorraad bij ons is en deze besteld moet worden bij de leverancier houden wij u hiervan op de hoogte via e-mail.

2. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

U kunt de bestelling alleen wijzigen (of annuleren) wanneer deze nog niet door ons verzonden is. U krijgt van ons altijd een mail als wij de bestelling hebben verzonden.

Wijzigen of annuleren doet u door te bellen of een email te sturen naar [email protected].

3. Wie bezorgt mijn bestelling?

Grotendeels zal PostNL uw bestelling bij u bezorgen. Mocht de bestelling groter zijn dan normaal kiezen wij een andere verzender, hiervoor wordt u per mail ingelicht.

Tevens krijgt u een Track & Trace code zodat u de bestelling kunt volgen. Met de track & trace code kunt eventueel de bezorgdatum veranderen bij de vervoerder.

4. Wordt een bestelling gratis bezorgd?

Je bestelling wordt gratis bezorgd wanneer deze boven de € 100,- is. Als dit niet het geval is, betaal u € 6,95 aan bezorgkosten binnen Nederland.

5. Kan ik mijn bestelling ophalen?

Als u online besteld kunt u de bestelling ophalen in onze winkel in Heemskerk. Wij zijn gevestigd aan de Ruysdaelstraat 33, 1961 RM Heemskerk.

6. Bezorgen jullie ook buiten Nederland?

Nee, momenteel richten wij ons op de Nederlandse markt.